miercuri, 30 ianuarie 2008

Echipa mea de Oameni Minunati!

de Constantin D. Pavel

Ieri am avut o zi extraordinară! M-am întâlnit cu echipa mea de oameni minunaţi! Am discutat modurile în care putem face mai bine ceea ce facem, în care putem aduce schimbarea în bine în jurul nostru, în familiile noastre, în grupul nostru de prieteni, în ţara noastră şi în toată această lume incredibil de frumoasă şi tot pe atât de zbuciumată! Am învăţat, ieri, la întâlnirea cu echipa mea de oameni minunaţi, încă o lecţie deosebită: suntem ceea ce suntem nu doar datorită nouă, ci şi mulţumită celor care ne iubesc, ne dau încredere, ne ajută să creştem şi ne îndrumă către Succes!
Ieri am constatat pe viu ce forţă uriaşă poate să aibă echipa! Am simţit în fiecare minut în care am învăţat unii de la alţii acea senzaţie de împlinire sufletească plină de curăţenie şi pace, care îţi transmite, dincolo de orice îndoială, că te afli pe drumul cel bun şi că, împreună cu asemenea oameni deosebiţi, nimic nu este imposibil!
Atunci când poţi aduna sub flamura unui ideal nobil, de calitate, oameni nobili şi de calitate cum sunt cei din echipa mea, simţi că, într-adevăr, faci ceva foarte important cu viaţa ta! Simţi că trăieşti din plin, că existenţa ta contează şi că drumul pe care te afli este cel bun. Fiecare echipă poate avea oameni de calitate, dacă idealul central este nobil! Aceasta este încă o lecţie importantă învăţată ieri, de la echipa mea...
Vă mulţumesc pentru toate lecţiile pe care mi le oferiţi, dragii mei oameni minunaţi din echipa mea de Învingători!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...