luni, 28 ianuarie 2008

Năduf...

de Constantin D. Pavel

Îmi vine uneori să-mi vărs tot năduful pe voi! Să vă culc pe genunchiul meu şi să vă trag o bătăiţă de-aia "made in Bunicu'", că prea v-aţi lenevit de tot! Ce naiba, măi oameni buni, e chiar atât de greu de priceput că e viaţa voastră? Cine credeţi că va face în locul vostru? Cine credeţi că va acţiona în locul vostru pentru ca voi să vă îndepliniţi visele? Hei, treziţi-vă!!! Nu e nimeni acolo în afară de voi! Gata, sunteţi adulţi, e rândul vostru! Voi trebuie să faceţi, voi trebuie să acţionaţi, voi trebuie să stabiliţi ce anume doriţi şi să faceţi paşi rapizi în direcţia aceea!
Vă e teamă? Aveţi dubii în privinţa reuşitei? E prea ceţos viitorul acela? Nu aveţi încredere prea mare în propria persoană? Şi ce dacă! Şi eu eram aşa! Şi cei pe care i-am cunoscut acolo, sus, în înalturile nesfârşite ale Libertăţii, erau aşa! Însă ne-am schimbat, am luat o decizie şi ne-am schimbat! Cum? Luând decizia în interior şi acţionând în exterior! Puneţi mâna pe cărţi de dezvoltare personală şi citiţi până vă cade cartea din mână, luaţi CD-urile liderilor şi ascultaţi-le până vă pică urechile, mergeţi la seminariile acestor oameni şi trăiţi tot ce vă oferă ei acolo. Doar aşa vă veţi putea schimba şi veţi putea deveni încrezători în voi înşivă şi în ţelurile pe care doriţi să le atingeţi!
Eu mi-am propus ca în acest an să vă ajut cât pot de mult! Şi vă promit că voi aloca timp, energie, cunoştinţe şi bani pentru a vă oferi tot mai des uneltele de care aveţi nevoie pentru a creşte în interior, ca să puteţi acţiona după aceea în exterior! Nu vă sfiiţi să îmi scrieţi, să mă sunaţi, să intraţi pe site şi să cercetaţi. Dacă cereţi, veţi primi! Învăţaţi să cereţi, învăţaţi să primiţi, învăţaţi acele adevăruri minunate despre voi înşivă: sunteţi Unici şi meritaţi tot ce e mai bun în viaţă! Treceţi odată la acţiune şi haideţi, împreună, să facem lumea asta mai bună!!!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...