joi, 28 februarie 2008

Sub presiune...

de Constantin D. Pavel

Cum apar ideile când te afli sub presiune?
Cum poţi descoperi soluţiile la o problemă când simţi sabia deasupra capului?
Cum poţi să faci 1000 de euro peste noapte?...
Vă scriu acest articol în acest moment pentru că, chiar acum, mă aflu sub presiune: până mâine după-amiază trebuie să fac aproximativ 1000 de euro pentru a plăti un furnizor care are, la rândul lui, o problemă urgentă cu nişte plăţi. Eu, la rândul meu, am de încasat anumite sume, însă nu sunt în situaţia de a cere banii în avans, pentru că aş afecta relaţia viitoare cu clienţii mei. Iar toţi banii de care dispun acum pentru a-l plăti pe furnizor sunt... 8 euro.
Calculând exact, ar trebui să îi dau 917 euro, iar eu am 8. Mai îmi trebuie, deci, 909 euro. Pe care să-i fac în... 18 ore, din care 8 sunt de somn şi activităţi "domestice"... Deci, îmi rămân 10 ore să fac 909 euro! Mă aflu sub presiune. Cum rezolv problema?!
Aştept cât mai urgent sugestii de la voi... Iar între timp voi căuta şi eu solţii, căci alternativă la această situaţie nu există: mâine după-amiază trebuie să plătesc 909 euro!
Indiferent care ar fi rezolvarea problemei, vă promit că mâine seară o să v-o dezvălui, cu lux de amănunte!... Şi-o voi denumi "Cum se fac 1000 de euro de pe o zi pe alta", ea fiind bonusul pe care vi-l ofer GRATUIT la cursul de inteligenţă financiară "Învaţă să faci bani!", pe care îl susţin pentru cei interesaţi (detalii pe http://pavconeducational.tripod.com/invatasafacibani).
Deci, seară bună... Să ne vedem cu bine mâine după-amiază, când veţi afla... "Cum se fac 1000 de euro de pe o zi pe alta"!
Şi nu uitaţi să vă luaţi doza lunară de educaţie non-liniară de pe http://pavconeducational.tripod.com/programuleducationallunar!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...