miercuri, 27 februarie 2008

Minuni în Budapesta...

de Constantin D. Pavel

Ştii ce este cel mai important la o călătorie? Până mai acu' câţiva ani credeam că punctul de destinaţie ar fi cel mai important, dar acum, în urma procesului de dezvoltare personală continuă pe care îl urmez... continuu de ceva vreme (vezi http://pavconeducational.tripod.com/programuleducationallunar), am ajuns să înţeleg şi să mă bucur de înţelegerea acestui adevăr minunat: cel mai important lucru într-o călătorie este... pasul! Fiecare pas este important, fiecare pas îşi are valoarea sa unică, pentru că într-o călătorie ţi se relevă minuni la fiecare pas!
Ultima mea călătorie a fost făcută la Budapesta, în Ungaria, cu prilejul Raliului European al Forever Living Products, compania multinaţională cu care eu colaborez cu atâta bucurie. Am mai fost în trecut la Budapesta, însă pe atunci nu ştiam să mă bucur de fiecare pas al călătoriei, aşa că de data aceasta călătoria a fost un adevărat izvor de minuni. Ştiu că ai vrea să-ţi povestesc fiecare pas pe care l-am făcut, însă nu o pot face aici, în acest articol. O voi face într-o viitoare carte, pe care sper din tot sufletul să o cumperi, pentru a-mi da şansa să-ţi scriu alte şi alte povestioare şi articole povăţuitoare.
Aici mă voi apleca doar asupra a trei minuni întâlnite în această călătorie. Prima ar fi prietenia! Am plecat la drum împreună cu soţia mea şi cu o bună prietenă de-a ei, cu care se cunoaşte încă din clasa a V-a. Ne-am simţit atât de bine împreună şi am râs atât de mult încât am considerat acest dar al călătoriei ca fiind o minune! E minunat să ai prieteni, e minunat să simţi că însemni ceva pentru un alt om şi că el înseamnă ceva pentru tine! E minunat să guşti bucuria unei asemenea relaţii, plină de curăţenie şi puritate sufletească! E minunat să ai prieteni! Aşa că tot ce pot spune acum este să-ţi preţuieşti prietenii, cât încă îi mai ai!
Cea de-a doua minune am văzut-o în Budapesta, în timpul unei minunate croaziere pe Dunăre, pe care am făcut-o la bordul unui vas fluvial, împreună cu peste 30 de persoane din echipa doamnei Iulia Beldiman. Cea de-a doua minune este mâncarea bună şi vinul de Tokay! Aceste ingrediente, alături de o ambianţă superbă creată de gazdele noastre din Ungaria, au dat naştere unei atmosfere încărcată de bună-dispoziţie şi veselie (nu bahică...!), pe care o purtăm cu toţii în suflete, făcându-ne să ne amintim pentru totdeauna, cu mare plăcere, de croaziera pe Dunăre.
Iar cea de-a treia minune pe care am remarcat-o în această călătorie a fost... soţia mea! Sunt atât de mulţumit că am reuşit să îi ofer minuni după minuni, pas cu pas, zi după zi, încât tot ce pot spune este un imens MULŢUMESC adresat tuturor oamenilor care mi-au schimbat viaţa şi mi-au dat puterea să fiu liber!
Crede, deci, dragă cititorule, în puterea ta de a-ţi schimba viaţa şi de a atinge libertatea! Intră pe site-ul acesta http://pavconeducational.tripod.com/programuleducationallunar şi treci la acţiune! Găseşte-ţi un mentor, un Profesor de... fericire - şi treci la acţiune! Fă pas după pas către minunile din viaţa ta! Ele te aşteaptă acolo chiar pe tine! Transformă-te şi le vei avea!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...