vineri, 29 februarie 2008

Out of presure...

de Constantin D. Pavel

Incredibil!!! Funcţionează! Poţi face 1000 de euro în câteva ore! Eu am reuşit astăzi!
Şi, aşa cum v-am promis aseară, vă voi dezvălui cum am făcut acest lucru, ca bonus gratuit la Cursul "Învaţă să faci bani!" (http://pavconeducational.tripod.com/invatasafacibani), pe care îl voi susţine în această primăvară în Bucureşti.
Atenţie! Aici vorbim despre metode legale de a face bani, nu ilegale! De aceea este nevoie să cunoaşteţi un pic de legislaţie şi să aveţi şi căile legale de a transforma ideile în bani (adică o persoană juridică, o firmă).
Pricipalul indiciu este cel de mai sus, pe care sunt convins că l-aţi remarcat: banii sunt, aşa cum spune Robert T. Kiyosaki în cărţile sale, doar o idee! Şi cel mai important lucru este să vă concentraţi pentru a descoperi ideea care vi se potriveşte cel mai bine în acel moment al vieţii voastre.
Apoi să o analizaţi cu mare atenţie, pentru a constata dacă voi, personal, sunteţi în stare să îi daţi viaţă şi să o transformaţi în realitate - adică dacă aveţi toate pârghiile necesare pentru a acţiona legal.
După aceea trebuie să vă planificaţi acţiunile specifice. Ce anume şi când trebuie făcut pentru a da viaţă ideii?
Acţiunea care urmează ar trebui să fie doar simplă muncă, potrivit unui program stabilit dinainte, cu rezultate prognozate dinainte şi, evident, realizate potrivit prognozei. De aceea este atât de importantă planificarea într-o afacere!
Ideea mea (aleasă dintre multe altele pe care le-am aşternut pe hârtie, pentru a le putea judeca mai bine): să vând 10 produse de 100 euro fiecare, la 10 persoane. Iar produsele să le iau cu cel mult 50% din valoarea de vânzare, pentru a avea profit.
Am analizat o mulţime de produse şi m-am oprit, în cele din urmă, la... la... tablouri! Aşa că am mers la câteva firme de desing interior şi am analizat oferta lor. Acolo am descoperit că pot lua un anumit tip de tablou cu doar 10 euro, pe care l-aş putea revinde, îngroşând un pic obrazul (doar mă aflam sub presiune!) cu 50 de euro. Ceea ce însemna că planificarea mi se modifica un pic: în loc de 10 clienţi, trebuia să găsesc 20.
Am negociat cu patroana firmei de desing şi am obţinut un deal avantajos de ambele părţi: să dau un avans de 30%, iar restul de bani în maxim 10 zile. Practic, am achitat astăzi 20 de tablouri cu 60 de euro, urmând ca până pe 9 martie să achit diferenţa de 140 de euro.
Apoi a început munca: am contactat telefonic, din "Pagini Aurii", cateva cabinete medicale particulare, cabinete de stomatologie şi de oftalmologie, toate situate cam în aceeaşi arie geografică, pentru a nu pierde foarte mult timp cu transportul (se ştie cum se circulă în Bucureşti...) - şi am stabilit o întâlnire cu... factorii de decizie, cu patronii şi/sau directorii!
Mai departe e vorba doar de o simplă aplicare a tehnicilor de vânzări învăţate la Cursul de vânzări al lui Brian Tracy, la care am participat anul trecut, la Bucureşti (apropos, că veni vorba, vine Brian Tracy iar în România, în aprilie; dacă doriţi bilete, contactaţi-mă!). Şi, evident, încă o confirmare a Legii Paretto, legea numerelor mari.
Ca să n-o mai lungesc, am vândut 20 de tablouri cu 1.080 euro, 8 cu 60 euro/bucata, 12 cu 50 euro/bucata! Ce anume am vândut eu de fapt astăzi? Mărţişoare!!!
Şi mai am de achitat doar... 60 de euro din buzunarul meu. Pe care îi voi face săptămâna viitoare... din buzunarul altora, repetând exerciţiul cu tablourile!
Am muncit mai puţin de 6 ore! Şi, practic, am realizat un profit brut de 146,66 euro pe oră!
În felul acesta am ieşit de sub presiune şi, doar folosind mintea ca să caute idei, un pic de curaj şi puţină alergătură - plus ceva mai multă educaţie şi pregătire, realizate în timp, prin intermediul cărţilor, CD-urilor, casetelor, seminariilor şi cursurilor (vezi iar
http://pavconeducational.tripod.com/programuleducationallunar) -, am creat un nou business, pe care îl voi dezvolta atâta vreme cât va aduce profit!
Te aştept la Cursul "Învaţă să faci bani!", în aprilie sau mai... Sunt sigur că ţi-am captat un pic atenţia!...
Şi nu uita, dacă vrei cu adevărat, poţi!!!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...