luni, 2 martie 2009

Dă mai departe...

de Constantin D. Pavel

Zilele trecute am ascultat un seminar audio realizat de Brian Tracy, pe care l-am primit de la Success University cu vreo două luni în urmă. Îl mai ascultasem o dată, dar în maşină, în timp ce conduceam, iar în astfel de condiţii atenţia nu poate fi concentrată sută la sută asupra informaţiilor. Din această cauză, am ratat o idee genială, pe care acum, la reascultare, am izbutit să o prind şi să îi percep utilitatea în viaţa mea şi a voastră.
Ea e simplă şi îşi are rădăcinile în cartea scrisă de Catherine Ryan Hyde, Pay It Forward, după care s-a ecranizat filmul cu acelaşi nume. Mă străduiesc de ceva timp să cumpăr drepturile şi să editez această carte în România, pentru a vă oferi şansa de a citi una dintre capodoperele literare cu o influenţă uriaşă asupra Umanităţii - şi voi reuşi până la urmă. Ei bine, cum spuneam, Brian Tracy ne oferă o idee extraordinară de a scăpa de criză: educaţia financiară repede răspândită!
Şi cum dă voie fiecăruia să îşi aducă din plin contribuţia la planul educaţional (fără însă a schimba ideile esenţiale), m-am gândit cum anume să fac mai uşoară acceptarea educaţiei financiare, inclusiv pentru cei cărora le e dificil să citească literatură motivaţională şi de dezvoltare personală sau cărora, pur şi simplu, nu le place aşa ceva!
Soluţia... o găsiţi aici: DĂ MAI DEPARTE!
Sper din tot sufletul să vă placă şi să împărtăşiţi ideea cu toţi cei pe care îi cunoaşteţi. În felul acesta vom ridica repede, în decurs de numai câteva luni, nivelul educaţiei financiare a prietenilor noştri şi, astfel, vom putea cu toţii să facem faţă crizei şi, mai ales, provocării uriaşe de a deveni liberi din punct de vedere financiar!
Lectură plăcută, dragilor!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...