marți, 12 august 2008

Sunt un om de succes!

de Constantin D. Pavel

Sunt un om de succes!
Şi spun asta nu raportându-mă la alţii, ci la mine! Simt, zi după zi, cum toate obiectivele pe care mi le-am planificat se realizează, ceea ce îmi creează o stare interioară extraordinară de mulţumire şi succes.
Sunt un om de succes!
Şi am ales să ţi-o spun şi ţie fiindcă, înţelegând exemplul meu, vei înţelege că şi tu eşti un om de succes, dacă te vei strădui să te dezvolţi constant, să-ţi valorifici potenţialul şi să creşti. Vei simţi succesul şi vei vedea că, din acel moment, tot ce vei atinge va părea că se transformă în aur curat! Succesul dă valoare lucrurilor neutre. Succesul împlineşte.
Sunt un om de succes!
Şi mă simt astfel de fiecare dată când îmi verific agenda, la sfârşitul zilei. Din ce în ce mai des se întâmplă ca ceea ce trec în ea să şi împlinesc. Iar asta aduce mulţumire. Iar mulţumirea aduce... succes. Nu fac lucruri neobişnuite, ba din contră. Fac lucruri obişnuite, neobişnuit de bine comparativ cu modul în care le făceam înainte.
Sunt un om de succes!
Planul cel mare, care conţine în el alte planuri, care, la rândul lor, conţin în interiorul lor alte planuri... şi tot aşa, prinde viaţă cu fiecare zi care trece. Practic, simt cum transfuzez cu viaţa mea propriile-mi planuri. Pentru ca ele să trăiască, au nevoie de viaţa mea. Iar eu le dedic cu mulţumire şi plăcere fiecare zi. Asta înseamnă succesul, să te bucuri că ai mai dăruit o zi ţelului tău!
Sunt un om de succes!
Şi mă simt aşa pentru că am încetat să mai copiez pe cineva anume. Învăţ de la toţi, mă bucur de toţi cei pe care îi întâlnesc pe drumul vieţii mele, le mulţumesc tuturor celor care mi-au dăruit din fructele existenţei şi experienţei lor de viaţă, dar eu sunt unic! Şi mă formez şi mă re-formez şi mă creez şi mă re-creez potrivit visurilor mele!
Sunt un om de succes!
Iar succesul meu vine din faptul că nu mă opresc. Nu mă resemnez. Caut soluţii. Am vise şi vreau să le realizez. Nu e simplu, dar ştiu că există întotdeauna o cale. Şi lupt cu mine însumi, pentru că ştiu că merit tot ceea ce visez!
Sunt un om de succes!
Şi mă simt aşa pentru că sunt împăcat cu mine însumi. Sunt liber să decid ce vreau şi să fac ceea ce decid. Sunt de succes pentru că sunt liber să aleg. Şi aleg în fiecare clipă să fiu un om de succes!
Sunt un om de succes!
Şi mă străduiesc în fiecare zi să îţi dăruiesc ţie, dragul meu cititor, tot ce acumulez, fiindcă şi tu poţi deveni un om de succes (îţi spun asta în caz că încă nu te simţi aşa...)!
Azi am spălat maşina într-o spălătorie dintr-un sat pierdut de lume şi tinerii aceia care s-au ocupat de această operaţiune mi s-au părut, la prima vedere, total abrutizaţi. Erau murdari, slabi, cu ochii pierduţi în orbite... Şi mi s-a făcut deodată o milă imensă de ei! Erau atât de tineri, Dumnezeule, şi atât de lipsiţi de voinţă! Tot ce făceau venea dintr-un automatism dus la absurd: dacă fac, mănânc, dacă nu fac, nu am ce mânca... dacă fac, beau, dacă nu fac, nu am cea bea... dacă fac, fumez, dacă nu fac, nu am ce fuma... Şi totuşi, privindu-i mai atent, am putut să regăsesc în fiinţele lor copiii liberi de acum câţiva ani. Nu ştiu cum îi priveam, cum stăteam eu rezemat de un zid, dar cel mai slab dintre ei s-a oprit o clipă, s-a uitat fix la mine şi pe chipul lui abrutizat de munca aceea dură, de mediul acela dur, de băutură, ţigări şi nesomn, a apărut un zâmbet. Am aşteptat să termine treaba, le-am oferit un bacşiş generos şi apoi i-am chemat pe amândoi la mine. Le-am strâns mâinile îmbibate de apă şi detergent şi le-am zis: "Vă mulţumesc din suflet! Aţi făcut o treabă extraordinară şi, sincer vă spun, sunteţi cei mai buni pe care i-am întâlnit vreodată! Iar pentru asta am să vă dăruiesc ceva cu totul extraordinar!" Se uitau la mine lung, neînţelegând ce se petrece. Cred că niciodată cineva nu le vorbise astfel şi nu le mulţumise cu atâta căldură şi sinceritate cum o făceam eu. Au fost şi mai surprinşi când am băgat mâna în geantă, am scos o carte "LIFE-COACH - Arta de a Trăi" şi le-am întins-o solemn. "Vă rog să o citiţi amândoi cu mare atenţie şi să faceţi ce scrie acolo. Sunteţi doi băieţi extraordinari şi meritaţi o viaţă extraordinară! Faceţi-vă viaţa extraordinară! Ştiu că puteţi, fiindcă am văzut cum munciţi! Vă mulţumesc din suflet pentru ce aţi făcut pentru mine!" Cel care a întins mâna şi a luat cartea avea lacrimi în ochi. S-a uitat la ea câteva secunde lungi, apoi la mine, fixându-mă cu atenţie, şi a întrebat, sigur de răspuns înainte ca eu să i-l dau: "E scrisă de dumneavoastră, nu-i aşa?" "Da", i-am zis, "să o citiţi cu drag şi cu mare atenţie, fiindcă tot cu drag v-o dăruiesc şi eu!"...

Sunt un om de succes!
Şi mă simt aşa pentru că pot acţiona drept, potrivit sufletului meu, gândurilor mele, credinţelor mele, spiritului meu. Sunt un om de succes pentru că sunt liber să acţionez şi mă simt extraordinar de bine când pot schimba vieţile celor din jurul meu în bine. Uneori fac şi alegeri eronate, dar sunt fericit să plătesc eu însumi preţul acestor alegeri, pentru că, în schimb, primesc înţelepciunea de a şti să recunosc şi să trăiesc succesul. Nu ştiu ce vor face cei doi tineri cu cartea mea, dar ştiu de ce am simţit imboldul de a le-o dărui: pentru că îmi doresc din tot sufletul ca toţi oamenii din ţara asta plină de sclavi să cunoască succesul şi să fie în stare să vadă cu adevărat cât de minunate sunt fiinţele umane care sălăşluiesc, prizoniere, în interiorul lor!
Sunteţi, cu toţii, oameni de succes, dacă veţi face efortul de a începe să credeţi asta şi să acţionaţi zilnic în acest sens, pe o perioadă suficient de lungă pentru a elibera fiinţa umană din interiorul omului care sunteţi acum!
Va mulţumesc că existaţi!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...