luni, 14 iulie 2008

Noua Indie

de Constantin D. Pavel

După ce am vizionat acest filmuleţ, am rămas cu o senzaţie de frustrare adâncă... Mi-a părut încă o dată rău că sunt român şi că m-am născut în România. Am, uneori, astfel de momente, iar dacă în ultimii ani ele s-au îndesit, înseamnă că se întâmplă ceva grav cu această ţară, ceva ce nu prea vrem să recunoaştem, dar trebuie recunoscut: România şi-a pierdut inteligenţa nativă!!!

După ce am văzut filmul pe care vă invit să-l vedeţi şi voi, frustrarea a început să construiască în sufletul meu o altă stare... "Dacă ei pot, atunci şi noi putem!"

Voi ce părere aveţi?

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...