joi, 24 iulie 2008

Gânduri de prin agenda...

de Constantin D. Pavel

* Informaţia creează revelaţia!

* Nu există "n-am timp", există "nu-i o prioritate"!

* Dacă ai un vis, vei face ce trebuie făcut, chiar dacă te doare!

* În loc să faci lucrurile uşoare primele, fă-le pe cele grele - şi vei reuşi!

* Caută soluţii, nu scuze!

* Sunt două căi pentru a reuşi: ori faci tu ce trebuie făcut, ori n-o face nimeni în locul tău!

* Viaţa ta e responsabilitatea ta!

* Fii în mijlocul scenei, dacă vrei să culegi cele mai multe aplauze!

* Dacă nu ai un vis, eşti un zombi!

* Postura ta reflectă viaţa ta!

* O afacere nu este un succes garantat, este o şansă!

* Produsele produc!

* "Singuri ne punem limite, că de-aia avem capul pătrat!"

* Frumuseţea se întreţine zilnic, altfel dispare repede!

* "Am trecut ieri prin faţa unei vitrine şi am văzut un individ vai de capul lui. Am simţit o strângere de inimă pentru el, fiindcă mi-am dat seama că... eram chiar eu!"

* Unde nu sunt bine primit, nu zăbovesc mult. Sunt stăpânul vieţii mele!

* Dacă nu se întâmplă nimic nou în viaţa ta, înseamnă că ai un vis prea anemic!

* Azi am întâlnit încă un "prădător uman", un individ care vrea să acumuleze mai mult decât are nevoie pentru a-şi îndeplini visul!

* Lucraţi cu ceea ce înţelegeţi! Altfel veţi ajunge la un alt rezultat decât cel pe care îl doriţi!

* Degeaba ai voinţă, dacă nu ai perseverenţă!

* "De ani de zile stau între oamenii ăştia mici şi am reuşit să... cresc cât ei!"

* Dacă tu eşti cald, oamenii din jurul tău se vor topi..."

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...