duminică, 2 octombrie 2022

Gândul Zilei 1005 - duminică, 2 octombrie 2022

Gândul Zilei 1005 - 2 octombrie 2022:

”Mi-a rămas în minte o informație citită cu decenii în urmă, într-un ziar de sport, despre un culturist celebru cunoscut pentru faptul că își dezvoltase masiv mușchii antebrațelor, ajungând să arate ca Popeye Marinarul. Întrebat cum reușise asta, răspunsese simplu: 'M-am concentrat cu precădere pe acei mușchi și am făcut de zece ori mai multe exerciții cu ei decât cu ceilalți'; un răspuns pertinent și la mintea cocoșului, am zice.

În mintea mea, însă, acest exemplu al său s-a transformat deodată într-un principiu al succesului, pe care am căutat să îl pun în aplicare adesea în afacerea mea. Tradus pe limba celor care citesc dezvoltare personală și profesională, acest principiu sună așa: 'Lucrul asupra căruia îți fixezi atenția crește!'; iar eu l-am parafrazat astfel: 'Lucrul asupra căruia acționezi zilnic se dezvoltă!'. Iar cine înțelege cu adevărat acest principiu, îl aplică și-l internalizează 'până îi intră în mușchi' (ca să ne menținem pe aceeași idee...), își triplează șansele de a reuși orice își propune, în jumătate din timpul pe care l-ar investi un om obșinuit.
Disiparea atenției și a energiei active a fiecărei zile într-o mulțime de direcții și proiecte, mai ales fără un plan scris și clar, ține departe de tine o mulțime de vise care, altfel, ți-ar produce mult bine și multe bucurii în viață. Antrenarea atenției este un exercițiu pe care toți marii lideri și oameni de succes îl fac zilnic, reprezentând adesea jumătate din secretul împlinirii scopurilor. Cealaltă jumătate este acțiunea repetitivă, concentrată pe sarcinile care produc cele mai multe rezultate posibile în direcția urmărită. Să faci ceea ce trebuie făcut, când trebuie făcut, zilnic. Fără scuze, fără vaiete, fără distrageri.
Iar de vrei să înveți în mod practic cum să faci asta, pregătesc pentru finalul acestui an un workshop la sală, de o zi întreagă, în care vei dobândi, pur și simplu, abilitatea cea mai căutată de oamenii care vor cu adevărat ceva de la viață: puterea de a te concentra pe țel până îl atingi! Dacă și tu vrei să intri în posesia acestei abilități, scrie 'Vreau!' la comentarii și te voi anunța când să-ți pui în agendă acest eveniment. Succes!”

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...