marți, 4 martie 2008

Mulţumire...

de Constantin D. Pavel

Am un profund sentiment de mulţumire interioară şi de pace când mă gândesc la vieţile oamenilor pe care i-am atins de-a lungul ultimilor ani... Şi îmi îndrept către ei toate mulţumirile mele, fiindcă fără ei eu n-aş mai fi fost eu, cel de acum! Vă mulţumesc, dragilor, pentru că mi-aţi permis să învăţ de la voi! Vă mulţumesc, dragilor, pentru că aţi crezut în mine şi m-aţi făcut puternic! Vă mulţumesc, dragilor, pentru minunatele momente petrecute împreună. Ele reprezintă extrem de mult pentru mine - un izvor nesecat de energie şi învăţăminte. Vă mulţumesc, dragilor, pentru că existaţi! Eu sunt eu doar prin voi! Vă mulţumesc! Şi vă iubesc nelimitat şi întotdeauna viu!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna! Imi place foarte mlt ce ai scris aici si as vrea sa te intreb daca pot sa folosesc aceste ganduri ale tale pentru o felicitare adresata profesorilor. O sa o adaptez putin...chiar as vrea un raspuns rapid

Multumesc! CM*2

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...