miercuri, 26 martie 2008

Cum scot visul din om?

de Constantin D. Pavel


(...)

Un partener de-al meu m-a întrebat „Cum scot visul din om?” N-am ştiut să-i răspund, dar l-am invitat să ia parte şi el la câteva întâlniri de după plan, conduse de mine. La finalul primeia l-am întrebat dacă şi-a dat seama. Mi-a zis că a prins câteva idei, dar mi-a mai spus şi un lucru care iniţial m-a deranjat: „Tu ştii să-i vrăjeşti! Eu n-o să pot niciodată să-i vrăjesc aşa!” M-am abţinut să nu-i dau o replică şi l-am întrebat ce înseamnă „vrăjeală”, cum poţi „vrăji” un om? „Nu ştiu – a zis el – îi faci să spună DA!” „Crezi că îmi spun DA mie? Nu, îşi spun DA visului lor, spun DA acelei dorinţe interioare de reuşită, de succes, nu mie. Rolul nostru este doar să-i creăm mediul în care să-şi dezvolte visele. Mai departe, e doar muncă, muncă organizată, muncă planificată, muncă orientată către rezultate.

La a doua întâlnire oferă-i prospectului viziune din viziunea ta. Cunosc un om care a intrat în afacere pentru o pereche de adidaşi pentru copil şi acum este Diamant! De ce credeţi că a continuat după ce şi-a îndeplinit visul iniţial şi a reuşit să îşi încalţe copilul? Datorită viziunii pe care sponsorul i-a oferit-o! Iar acest lucru a făcut-o chiar de la a doua întâlnire. Ştiu că nu te va crede când îi vei spune că va ajunge milionar, ştiu că nu te va crede când îi vei spune că va vedea toate lucrurile minunate din această lume... nu la televizor, ştiu că nu te va crede când îi vei spune că va locui în casa visurilor lui, ştiu că nu te va crede când îi vei spune că va deveni un lider care va fi urmat de mii de oameni, ştiu toate acestea şi, tocmai pentru că le ştiu, te implor să i le spui şi lui, prospectului tău, la a doua întâlnire. Omul are capacitatea cu totul deosebită de a închide ochii şi de a construi acolo, în minte, în interiorul său, un univers în care totul e menit să-i aducă fericirea. Ceea ce foarte puţini ştiu este că omul are capacitatea cu totul deosebită de a-şi ţine ochii deschişi şi de a construi, în realitate, un univers în care totul e menit să-i aducă fericirea! E nevoie, în primul şi în primul rând, să ai de ce să te apuci! Prea puţini sunt însă cei care mai gândesc aşa după vârsta adolescenţei. Şi ei sunt prospecţii noştri, ei vor veni să vadă planul de marketing, ei vor veni la a doua întâlnire şi lor trebuie să le redăm viziunea.

===========================================================================

Extras din cartea "Alţi 3 Paşi spre Extraordinar!", în curs de apariţie la Editura PAVCON. Precomenzi se primesc la comenzipavcon@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...