joi, 15 decembrie 2022

Gândul Zilei 1079 - Joi 15 decembrie 2022:

 ”În orice moment, fiecare dintre noi are acces la absolut tot ce îi trebuie. Și orice om stă pe un munte de resurse pe care le poate utiliza. Cu o singură condiție, însă: să le merite.

Când am citit, cu mai bine de un deceniu în urmă, scrierile lui William George Jordan, care afirma că 'Totul este bine', iar eu mă uitam în jur și vedeam că nu este chiar așa, mai că mi-a venit să-i arunc cărțile cât colo. După care, cu răbdare, analizându-i disertația, am înțeles în cele din urmă că el avea dreptate și eu mă găseam în eroare. Am înțeles că trăim într-o lume a abundenței de resurse, dar și că fiecare dintre noi are acces, pentru a nu strica echilibrul Creației, doar la cele care nu-i periclitează existența și nu atentează la existența lumii în care trăiește. După care, la un curs de inteligență financiară am aflat despre conceptul 'termostatului financiar', un fel de opritor intern care ține omul departe de orice sumă de bani sau de bogății care i-ar da viața peste cap. Și am priceput atunci o altă zicere auzită la cursul unui om de afaceri american, care spunea că: 'vei face milionul de dolari când vei fi deja milionar'. Ceea ce însemna, de fapt, esențializând, că primim, în mod real, exact cât suntem în stare să ducem, să manageriem, să utilizăm fără a ne face rău nouă înșine și semenilor noștri.

Lumea asta este atât de echilibrată și deține propriile sisteme de reechilibrare, care intră automat în funcțiune atunci când unii o iau razna, încât acum mi-e foarte clar că atât ca individ, cât și ca societate umană, deși stăm pe un munte de resurse, primim acces doar la cele pentru care suntem pregătiți să le deținem.

Zilele trecute s-a anunțat că un colectiv de oameni de știință din SUA a reușit obținerea unei cantități mai mari de energie decât cea utilizată pentru a o produce într-un proces de fuziune, o reacție aidoma celei care se petrece în soare și care, practic, ne poate oferi energie nepoluantă fără limite. Și auzind asta, am realizat deodată că toată nebunia declanșată de putin și de ruși n-a făcut decât să trezească responsabilitatea și asumarea oamenilor buni și drepți, care, beneficiind de activarea sistemului de reechilibrare al lumii, și-au îndreptat atenția către rezolvarea problemei reale a umanității, cea pentru care oamenii poartă războaie încă de la începutul civilizației: energia.

Ştirea respectivă mi-a arătat că am ajuns, la nivel de omenire, în stadiul în care merităm energie aproape gratuită și nelimitată. Evident, se apreciază că vor mai trece cel puțin 50, dacă nu cumva 100 de ani până când procesul de fuziune va putea fi stăpânit în totalitate și va oferi energie tuturor oamenilor, dar anii trec repede, iar copiii și nepoții noștri vor beneficia în mod sigur de toată energia de care vor avea nevoie. Ceea ce mă bucură, dar mă și responsabilizează, căci este de datoria noastră să ne pregătim copiii, nepoții și strănepoții să devină oamenii care să merite acea energie, să o folosească în sens pozitiv, pentru a face bine omenirii, în ansamblul ei, dar și fiecărui individ în parte. Căci în caz contrar, sistemul de reechilibrare al lumii se va activa de la sine și va scoate din mulțime un alt despot nebun, care va genera un alt conflict global menit să ne trezească inimile și conștiințele și să ne readucă la linia de start. Fiindcă – e bine să ne aducem aminte – orice lecție care nu este învățată temeinic din prima, se repetă...”

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...