vineri, 13 februarie 2009

Ziua Îndrăgostiţilor

de Constantin D. Pavel

Mâine e Ziua Îndrăgostiţilor!...

Poimâine e Ziua Îndrăgostiţilor!...

Răspoimâine e Ziua Îndrăgostiţilor!...

Dacă suntem îndrăgostiţi cu adevărat, nu avem nevoie de o zi anume din an! De exemplu, relaţia pe care o am cu femeia care îmi e soţie datează din 6 septembrie 1986 şi de atunci au trecut nu mai puţin de 8193 de zile. În tot acest timp ar fi trebuit să petrec, împreună cu soţia mea, 22 de Zile ale Îndrăgostiţilor... Extrem, extrem de puţine, faţă de câte au fost de fapt! Căci, dacă stau bine să mă gândesc, cred că pot număra pe degete zilele în care, într-adevăr, nu am simţit nici un fel de iubire pentru ea! Da, au mai fost şi zile din acestea, pe care le regret enorm, însă majoritatea pe vremea când relaţia noastră nu se distilase suficient... În rest, nu mi-am putut scoate din minte fiinţa ei; oriunde am mers, oricât de departe m-am aflat de ea - chiar şi atunci când între noi doi se afla întreg globul pământesc! - tot am simţit cum ne leagă, puternic şi total, acel fir invizibil de emoţie intensă numit dragoste!

Tot timpul e Ziua Îndrăgostiţilor pentru cei îndrăgostiţi! Aşa că ziua de mâine e o zi foarte nefastă din acest punct de vedere; căci ea vine să amintească celor doi că au fost cândva îndrăgostiţi şi că ar trebui să se comporte ca atare, măcar pentru încă o zi! Ce falsitate... Şi ce pierdere enormă...

O floare dăruită femeii iubite poate face din fiecare zi o Zi a Îndrăgostiţilor! Un zâmbet tandru şi o privire galeşă dăruită de femeie soţului ei poate face din fiecare zi o Zi a Îndrăgostiţilor! O strângere de mână, pe stradă, ori un sărut furat în trecere unul pe lângă celălalt, pot face din fiecare zi o Zi a Îndrăgostiţilor! Aşa că ce-i cu minciuna asta de mâine?!...

Dacă vă iubiţi, iubiţi-vă Total şi faceţi din fiecare zi a vieţii voastre trăită împreună, o Zi a Îndrăgostiţilor! Iubiţi-vă soţia, domnilor, din adâncul fiinţei! Iubiţi-vă soţul, doamnelor, din adâncul fiinţei! Fiţi, în fiecare zi, Iubire Totală unul pentru celălalt, căci va veni o zi... da, va veni o zi... în care ea... sau el... se vor duce atât de departe încât vă veţi dori ca doar globul pământesc să vă despartă!...

Să fiţi iubiţi!...

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...