duminică, 7 septembrie 2008

LifeStar

de Constantin D. Pavel

Am cunoscut-o pe Florina când eram nişte adolescenţi abia ieşiţi de pe băncile liceului... S-au scurs 22 de ani de-atunci... Iar eu parcă tot mai mult o iubesc, cu fiecare zi care trece peste noi! E fiinţa care mi-a împlinit viaţa. E ceea ce m-a transformat în ceea ce sunt. E tot ce îşi poate dori un bărbat de la viaţă: e fiinţa mea minunată!...
Am înfruntat multe în 22 de ani şi vom înfrunta încă altele în următorii 22 şi, apoi, în ceilalţi 22 care vor veni... Fiindcă viaţa e frumoasă doar atunci când ai ce înfrunta; noi înfruntăm piedicile ridicate în calea visurilor noastre! Şi pas cu pas, învăţăm, ne transformăm, ne construim iar şi iar pe noi înşine, înaintând zilnic către visurile noastre, împlinindu-le...
Visul Florinei este să ajute copiii fără părinţi şi părinţii fără copii... Trăieşte pentru asta şi-şi doreşte să ofere tuturor viziune din viziunea ei: o lume în care tuturor copiilor orfani sau aruncaţi de părinţi să li se deschidă larg poarta către viaţă, o lume în care bătrânilor uitaţi de copii sau de societate să li se deschidă larg poarta către împlinirea de sine... Aşa e ea fericită şi aşa simte că îşi poate aduce contribuţia la întreg. Un vis măreţ, pe atât de măreţ pe cât e şi fiinţa care l-a zămislit.
Zilele trecute am iniţiat împreună un proiect care o va ajuta să-şi vadă visul împlinit mai curând decât credea! El se cheamă LifeStar şi îi va implica pe toţi oamenii cu inimă mare din lumea asta... Te va implica şi pe tine, cu condiţia să fii ceea ce presupui că eşti... În spatele acestui vast proiect se află însă o miză mult mai mare decât pare la prima vedere: secretul fericirii! Da, vei descoperi secretul fericirii!
Ştiu că sună pompos, ştiu că pare ieşit din tipare, însă îţi spun că aşa este! Îmi cunosc suficient de bine soţia ca să pot afirma cu tărie şi fără putinţă de tăgadă că în spatele proiectului LifeStar se găseşte secretul fericirii pentru fiecare fiinţă care va dori să se implice!
Te voi ţine la curent, de-aici înainte, cu toate fazele proiectului LifeStar, până când va fi pus pe picioare şi va începe să producă ceea ce e menit să producă: fericire pentru copiii fără părinţi, pentru părinţii fără copii şi, evident, pentru noi toţi!
Sunt mândru de soţia mea şi ştiu că va reuşi să-şi împlinească visul ei cel mare, pentru că e puternică, ştie ce vrea şi poate duce lucrurile la bun sfârşit!... Întotdeauna!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...