marți, 13 ianuarie 2009

Secretul celor care reuşesc...

de Constantin D. Pavel

Azi am avut o zi plină, chiar foarte plină, pot să spun. Am întâlnit numai oameni care au reuşit în tot ceea ce şi-au propus! Toţi au reuşit să-şi realizeze visele, fără nici o excepţie, iar acest lucru m-a făcut să mă întreb "cum de nu am remarcat asta până acum"? M-am mirat, pentru că aceşti oameni minunaţi fac parte din viaţa mea de zi cu zi.

Răspunsul este cât se poate de simplu: fiecare a primit exact ce a cerut! Practic, toţi oamenii reuşesc în viaţă! Fiindcă fiecare primeşte atât cât cere, nici mai mult, dar nici mai puţin.

Problemele se ivesc atunci când oamenii trăiesc cu impresia că ceea ce vor e acelaşi lucru cu ceea ce cer. Astfel că rămân foarte frustraţi când obiectul/subiectul dorinţelor lor nu devine realitate, aşa cum îşi doresc ei.

Dacă, însă, s-ar vedea pe ei înşişi ca pe nişte persoane care reuşesc în absolut tot ceea ce cer, şi-ar concentra toate forţele în a învăţa cum să ceară, nu cum să-şi dorească. Dacă ne-am analiza cu atenţie viaţa, am putea constata cu uşurinţă că reuşitele noastre au urmat un tipar foarte clar de... (auto)creaţie. Pur şi simplu, de la un moment dat, toate au început să meargă ca unse, orice situaţie, cât de confuză părea la început, a avut darul de a se limpezi şi a ne conduce, în cele din urmă, către izbândă.

A reuşi nu e un secret. Toţi reuşim când ne propunem să o facem! Absolut toţi!

De ce unii trăiesc, totuşi, o altfel de viaţă?
Pentru că au aflat şi au aplicat secretul reuşitelor măreţe: învăţarea!
Ei nu s-au oprit şi nu se vor opri niciodată din învăţat. Şi când mă refer la a învăţa, nu vorbesc despre a învăţa cum, ci a învăţa de ce! Micile reuşite apar când ştii cum. Marile reuşite când ştii de ce!

E simplu, nu-i aşa? Analizează-te mai profund şi vei constata, ca pe o revelaţie, că ai reuşit întotdeauna când ai ştiut de ce!

Bravo! Acum ştii secretul! Aplică-l!...

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...