luni, 26 mai 2008

Vampirii printre noi !

de Constantin D. Pavel

Există vampiri!!!
Am dovada!!!
Am păţit-o astăzi! Şi mă rog lui Dumnezeu să nu mă transform şi eu!
E vorba despre o specie de vampiri mult, mult mai periculoasă decât cei ai lui Bram Stoker. Sunt printre noi tot timpul, atât noaptea cât şi ziua. Nu se tem de cruce, nu se tem de razele soarelui, nu se tem de aghiasmă, nu se tem de absolut nimic! Acţionează neîncetat, atacând pe oricine le pică în gheare, fie el copil, bătrân, femeie ori bărbat. Şi ce este cel mai periculos e că nu sug sângele, ci ceva mult, mult mai important: energia!
Da, azi am intalnit vampiri energetici!...

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...