miercuri, 21 mai 2008

Sunt prieten cu Eminescu, Caragiale si Vlaicu...

de Constantin D. Pavel

Am învăţat la un curs de inteligenţă financiară un lucru care, în timp, avea să mă transforme dintr-un personaj cu minte închisă, într-unul cu mintea larg deschisă către universul atât de mult dorit al... banilor! Despre acest lucru am să vă vorbesc în cele ce urmează, pentru că, dacă mie mi-a făcut bine, sunt convins că şi vouă o să vă facă bine. Este vorba despre... prietenie! Dar nu despre prietenia obişnuită dintre un om şi un alt om, ci despre o prietenie mai specială, între un om şi banii lui! Pentru cei mai mulţi dintre voi, ceea ce voi afirma eu în continuare o să vi se pară cel puţin "ciudat", însă tot ce vă pot spune ca să vă fac să credeţi este că... funcţionează!
Pentru a deveni bogat este nevoie să te împrieteneşti cu banii. Să-i tratezi la fel cum îţi tratezi cei mai buni prieteni. Să nu le faci niciodată ceea ce nu le-ai face prietenilor tăi şi să le oferi întotdeauna tot ceea ce le oferi celor mai buni prieteni. Cum pot face asta? - m-am întrebat. Iar răspunsul primit la curs a fost unul care mi-a eliberat mintea de prejudecăţi şi m-a determinat să cred cu mai mare uşurinţă într-o relaţie de prietenie cu banii mei. Prin repetarea unor fraze utilizate drept ancore-mentale, am creat în mintea şi în sufletul meu un locşor în care banii se simt întotdeauna bine, se simt protejaţi, iubiţi, trataţi cu respect şi consideraţie.
"Eu iubesc banii, iar banii mă iubesc pe mine!"
"Azi eu primesc bani de pretutindeni şi mereu am un surplus!"
"Banii sunt fericiţi când ajung la mine!"
"Sunt magnet pentru bani!"
După care a venit lucrul despre care am dorit să vă spun încă de la început: personalizarea banilor! Şi cum fiecare bancnotă conţine pe o faţă chipul unui personaj important din istoria ţării, am învăţat să personific banii. Aşa că în buzunar, în portofel sau în cont nu mai am zeci, sute sau mii de lei, ci pe bunii mei prieteni Mihai Eminescu, Ion Luca Caragiale şi Aurel Vlaicu!

========================================================================
Despre relaţia specială pe care o poţi crea cu banii, cu... Eminescu, Caragiale şi Vlaicu, poţi afla mai multe participând la Cursul PAVCON eDucational "Învaţă Să Faci Bani!"! Detalii la http://profesordefericire.tripod.com

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...