vineri, 19 iunie 2009

Un copil moare la fiecare 4 secunde!

de Constantin D. Pavel
Când am citit acest mesaj pe Yahoo!, am rămas perplex! Tocmai voiam să-mi verific emailul, când atenţia mi-a fost atrasă de imaginea de mai sus... Cronometrul funcţiona, secundă după secundă... Şi când a ajuns la 00.04.00, am încremenit! În acel moment, undeva pe globul ăsta pământesc, cu precădere în Africa, un copil murise! Chiar şi acum, în timp ce tastez cuvintele acestea, mor copii! Sunt copiii noştri, ai pământenilor, chiar dacă ne pasă sau nu de ei. Şi mor din cauza noastră, a mea, a ta, a tuturor celor pe care îi cunoşti sau nu îi cunoşti!

Mai priveşte o imagine!
Acum tocmai a mai murit un copil! Şi eu, tot ce fac, e să scriu despre asta... Dumnezeule, câtă laşitate! Câtă risipă de viaţă!...

Încercăm să ajutăm cu mâncare, cu programe sociale, cu tot felul de prostii şi mizerii birocratice, fără să mişcăm însă un deget pentru a tăia răul de la rădăcină, pentru a smulge odată pentru totdeauna buruiana otrăvitoare care ţine prizonieră întreaga omenire: sistemul profund bolnav reprezentat de gândirea competitivă şi de egoism!

Există resurse pentru ca toţi copiii acestei lumi să trăiască şi să se bucure de viaţă! Există resurse pentru ca toţi oamenii de pe acest pământ să ducă o existenţă lipsită de griji! Şi când lumea aceasta n-o să ne mai poată susţine, o alta va apărea pentru a ne satisface nevoile, la nivelul întregii noastre rase umane! Există abundenţă în această lume şi singura barieră care stă între ea şi noi e somnul profund al minţilor celor mulţi!...

Îmi cer scuze, dar nu mai pot să scriu... Simt revolta ieşindu-mi prin toţi porii! Cât am scris eu tâmpenia asta au murit 224 de copii... Dumnezeule!!!


Trei lucruri pe care le poţi face chiar acum pentru ca acest mesaj să aibă un impact pozitiv:

1. Lasă un comentariu şi participă la discuţii!
2. Înscrie-te la Newsletter (e Gratuit!!!), pentru a primi mai multe ponturi fierbinţi şi idei folositoare!
3. Pune un link către acest articol în fiecare mail, mesaj, site sau blog al tău, pentru ca toţi prietenii tăi să poată beneficia de aceste informaţii! Transformă-te într-o sursă de informaţie benefică pentru lume!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...