luni, 21 aprilie 2008

Gânduri de prin agendă...

de Constantin D. Pavel

Bună, dragilor!
În acest sfârşit de săptămână am căutat câteva informaţii prin agendele mele mai vechi şi am dat peste o serie de "gânduri", notate de mine pe măsură ce îmi veneau în minte, în diferite ipostaze ale vieţii... Citindu-le şi recitindu-le, mi-am descătuşat noi energii şi noi ambiţii, care m-au determinat să trec numaidecât la acţiune!
Şi pentru că mie mi-au făcut bine, vi le împărtăşesc şi vouă, cu mare drag, gândindu-mă că, cine ştie?, poate una din aceste fraze e tot ce vă lipsea pentru a face pasul decisiv către o viaţă extraordinară!
Citiţi-le cu atenţie, analizaţi-le prin prisma vieţii voastre şi, dacă simţiţi că se produce ceva, treceţi la acţiune! Mult succes!!!

* Cea mai mare valoare pe care o avem sunt oamenii pe care îi iubim şi care ne iubesc!

* Nu ne naştem ca să aşteptăm să murim!

* Cel mai dificil lucru cu care m-am confruntat vreodată a fost să îmi menţin ţelul peste nivelul negativismului celor din jurul meu!

* Singurul om care îmi poate schimba lumea sunt Eu!

* Mai bine sufăr de sete decât să beau din cupa mediocrităţii!

* Gânditul fără acţiune este ca viaţa fără iubire!

* Lumea aceasta este construită 80% de femei. Adevărata forţă a vieţii se găseşte în ele, nu în bărbaţi!

* Degeaba zic, dacă nu fac! Şi degeaba fac, dacă nu zic!

Bucuraţi-vă şi Învăţaţi!

===================================================================
În curând se va lansa site-ul www.pavcon.ro. Introduceţi adresa la Favorite şi studiaţi site-ul săptămânal, pentru materiale de dezvoltare personală.

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...