duminică, 12 iulie 2009

Gândeşte bogat ca să fii bogat

de Constantin D. Pavel

Sunt extrem de entuziasmat! Sunt de-a dreptul electrizat! Tocmai am terminat de citit cartea care, sunt convins 100%, îmi va schimba definitiv viaţa în bine!!!

Se cheamă "Gâdeşte bogat ca să fii bogat" şi e scrisă de omul de afaceri american Larry John.

Pur şi simplu, nu îmi vine să cred cât de mult mi-a deschis ochii această carte! Informaţia din ea vine exact în momentul în care aveam cea mai mare nevoie de ea! Şi sunt, cum spuneam, de-a dreptul electrizat de ceea ce tocmai am terminat de citit!

Am descoperit că toţi cei aproape 10 ani de când mă aflu pe tărâmul afacerilor am parcurs drumul corect şi că, acum, mă găsesc în pragul construirii Pilonului 2 al averii. Ceea ce mă face să îmi îndrept mai mult atenţia spre relaţia cu tine, cititorul meu, fiindcă Pilonul 2 înseamnă împărtăşirea cunoştinţelor. Da, acum sunt în căutare de un urmaş demn de nişte venituri "neruşinat" de mari! Dacă simţi că eşti în stare să înveţi de la mine şi să faci ce trebuie pentru a învăţa repede ce e de făcut, dă-mi un semn la pavcon@yahoo.com.

Larry John vorbeşte despre 4 Piloni ai averii, aceştia fiind:

1. De două ori mai bun la jumătate de preţ!

2. Împărtăşeşte-ţi cunoştinţele!

3. Împarte bogăţia!


4. Abandonează-ţi munca!


Sunt extraordinar de simple ideile lui John, însă tocmai de aceea sunt şi uşor de înţeles şi de aplicat. Modul în care descrie aceste idei e unul deosebit de pragmatic, merge direct la ţintă şi, deseori, taie în carne vie. Mi-a plăcut enorm!!!

Oricum, vă invit să citiţi/studiaţi/devoraţi această carte cât mai repede posibil! O găsiţi AICI, încă la ofertă, GRATUIT! Dar numai pentru puţin timp, fiindcă nu mai sunt multe...

Deci, gândeşte bogat ca să fii bogat!...

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...