vineri, 29 mai 2009

Să nu pari altceva...

de Constantin D. Pavel

"Să nu pari altceva decât ceea ce eşti!"
O lecţie de viaţă care, atunci când este pe deplin înţeleasă şi aplicată zilnic, deschide larg calea către libertatea fiinţei.
Pentru a o aplica, însă, e nevoie mai întâi să ştii ce eşti cu adevărat şi să îţi conştientizezi treapta pe care te afli acum. Răspunde-ţi la această întrebare: "Ce sunt eu?", iar când vei ajunge să înţelegi şi să conştientizezi ce anume eşti, atunci vei fi gata să aplici lecţia în întreaga ta existenţă, pentru tot restul vieţii tale de aici înainte.
Dincolo de a fi om, va trebui să afli că eşti o Fiinţă Umană, o fiinţă încărcată de Lumină, care radiază Lumină şi devine astru călăuzitor pentru toţi oamenii din jurul ei. Şi când vei simţi asta în adâncul inimii tale, nu doar cu mintea, vei putea să-ţi arunci măştile pe care societatea ţi-a impus să le porţi, redevenind Parte a Creaţiei Primordiale!
Lasă-te cuprins de importanţa ta şi renunţă la efortul de a-ţi purta măştile, pentru că ele sunt false. Ralph Waldo Emerson atenţiona: "Nu aud ce îmi spui, pentru că ceea ce faci strigă mai tare!". Devino una în faptă cu ceea ce eşti în interiorul tău şi atunci, ai să vezi, întreaga ta viaţa va străluci aidoma unei stele.
Fii
Fiinţă de Lumină şi lasă Lumina din tine să şteargă minciuna, pentru a-i lăsa loc Adevărului să strălucească!
Maică-mea se uită ciudat la mine, clatină din cap şi zice că m-am pocăit... Eu însă afirm că toate acestea nu au nimic de-a face cu vreo religie. Pur şi simplu, ajungi să simţi Adevărul. Şi să-l împărtăşeşti apoi cu ceilalţi, spre o Cunoaştere mai deplină a ceea ce e Viaţa!
TU eşti VIAŢA! TU eşti LUMEA! TU eşti TOT ce vezi, auzi, miroşi, atingi, TU eşti TOT ce SIMŢI şi GÂNDEŞTI!
Şi atunci, de ce să pari altceva decât ceea ce eşti?...

Trei lucruri pe care le poţi face chiar acum pentru ca acest mesaj să aibă un impact pozitiv:

1. Lasă un comentariu şi participă la discuţii!
2. Înscrie-te la Newsletter (e Gratuit!!!), pentru a primi mai multe ponturi fierbinţi şi idei folositoare!
3. Pune un link către acest articol în fiecare mail, mesaj, site sau blog al tău, pentru ca toţi prietenii tăi să poată beneficia de aceste informaţii! Transformă-te într-o sursă de informaţie benefică pentru lume!

Un comentariu:

Bejenaru Gabriela spunea...

de multe ori mi-am pus aceasta intrebare,cine sunt eu in aceasta lume, pe acest pamant?nu am un raspuns concret,dar un singur lucru stiu,acela ca nu incerc sa copiez pe cineva.felicitari pentru aceste randuri minunate

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...