miercuri, 22 octombrie 2008

Gânduri de prin agendă...

de Constantin D. Pavel

* Totul este în mintea noastră! Ceea ce suntem, ceea ce facem, ceea ce dorim, ceea ce obţinem, totul!

* Azi mi s-a închis o uşă în nas... Când am ajuns acasă, am constatat că mi s-au deschis alte cinci!

* Cine vrea, poate! Şi nimic altceva nu mai intră în discuţie!

* Ne scriem propriul scenariu al vieţii sau îi lăsăm pe alţii să îl scrie. Oricum ar fi, obligatoriu jucăm în această piesă!...

* Am săpat atât de adânc în dorinţele mele, încât am descoperit aur!

* Ceea ce vreau eu de la tine e identic cu ceea ce vrei tu de la mine. De-aia ne-am şi întâlnit...

* Şcoala îţi garantează un singur lucru: că vei ajunge un bun plătitor de taxe. Educaţia, în schimb, îţi garantează că vei fi liber!

* Vrei ceva? Cere! Nu ţi se dă? Cere mai mult! Nu ţi se dă nici atunci? Continuă să ceri! Nici un rezultat? Înseamnă că e timpul să dai...

* Gândeşte!

* Inspiră!

Niciun comentariu:

Gândul Zilei 1118 - Luni 23 ianuarie 2023:

”Golește-ți mintea, o dată pe zi. Retrage-te câteva minute și intră în stare alfa, iar acolo caută pepita ta de aur din ziua respectivă, înt...